Siapa Berminat? Wanita Saudi Rela Bayar 1,3 Juta Dolar untuk Cari Suami yang Sesuai

Untuk tahun kedua secara berturut-turut, media Arab mendedahkan kisah tentang seorang wanita Saudi tanpa nama yang siap membayar SR. 5 juta ($ 1.330.000) untuk mencari suami yang sesuai baginya.

Wanita yang identitinya belum diketahui meminta majalah berbahasa Arab Roa menerbitkan permintaannya. Wanita itu mengatakan pemohon boleh berkomunikasi melalui e-mel atau fax jika mereka berminat atas tawaran yang ia sampaikan. "Daud harus menyediakan nombor kenalan mereka sehingga wanita itu akan menghubungi mereka jika dia setuju tentang syarat-syarat pernikahan," kata majalah tersebut.

Satu-satunya syarat dari wanita misteri terhadap pemohon adalah bahawa para pemohon harus "menghargai kehidupan perkahwinan."

"Tiada masalah apakah suami baru itu hanya tertarik pada wang saya namun hal yang paling penting adalah bahawa dia harus menghargai kehidupan perkahwinan dan tugas-tugas perkahwinan. Saya bahkan bersedia untuk menerima perkahwinan Misyar yang tidak memerlukan dia hidup seatap dengan saya dan saya sanggup membayar lima juta Real sekaligus. Jika dia mahu, dia akan tinggal dengan saya di villa saya dan harus menerima semua keadaan saya yang saya akan ungkapkan kepadanya nanti. "

Tidak disebutkan namanya, usia atau bahkan di mana dia tinggal, maklumat ini telah mencipta kekaburan berita, terutama kerana maklumat ini telah dilaporkan sebelumnya.

Wanita itu juga menunjukkan bahawa ia sebelumnya pernah berkahwin namun bercerai setelah dia tahu bahawa suaminya serakah. "Saya membuat pilihan yang salah saat pertama kali menikah ... saya ingin membuat pilihan yang tepat sekarang ... obsesi utama saya sekarang adalah untuk berkahwin ... Saya sangat ingin berkahwin," kata wanita itu.

sumber dari eramuslim.com

Comments