Wednesday, April 18, 2012

Siapa Berminat? Wanita Saudi Rela Bayar 1,3 Juta Dolar untuk Cari Suami yang Sesuai

Untuk tahun kedua secara berturut-turut, media Arab mendedahkan kisah tentang seorang wanita Saudi tanpa nama yang siap membayar SR. 5 juta ($ 1.330.000) untuk mencari suami yang sesuai baginya.

Wanita yang identitinya belum diketahui meminta majalah berbahasa Arab Roa menerbitkan permintaannya. Wanita itu mengatakan pemohon boleh berkomunikasi melalui e-mel atau fax jika mereka berminat atas tawaran yang ia sampaikan. "Daud harus menyediakan nombor kenalan mereka sehingga wanita itu akan menghubungi mereka jika dia setuju tentang syarat-syarat pernikahan," kata majalah tersebut.

Satu-satunya syarat dari wanita misteri terhadap pemohon adalah bahawa para pemohon harus "menghargai kehidupan perkahwinan."

"Tiada masalah apakah suami baru itu hanya tertarik pada wang saya namun hal yang paling penting adalah bahawa dia harus menghargai kehidupan perkahwinan dan tugas-tugas perkahwinan. Saya bahkan bersedia untuk menerima perkahwinan Misyar yang tidak memerlukan dia hidup seatap dengan saya dan saya sanggup membayar lima juta Real sekaligus. Jika dia mahu, dia akan tinggal dengan saya di villa saya dan harus menerima semua keadaan saya yang saya akan ungkapkan kepadanya nanti. "

Tidak disebutkan namanya, usia atau bahkan di mana dia tinggal, maklumat ini telah mencipta kekaburan berita, terutama kerana maklumat ini telah dilaporkan sebelumnya.

Wanita itu juga menunjukkan bahawa ia sebelumnya pernah berkahwin namun bercerai setelah dia tahu bahawa suaminya serakah. "Saya membuat pilihan yang salah saat pertama kali menikah ... saya ingin membuat pilihan yang tepat sekarang ... obsesi utama saya sekarang adalah untuk berkahwin ... Saya sangat ingin berkahwin," kata wanita itu.

sumber dari eramuslim.com

1 Responses to “Siapa Berminat? Wanita Saudi Rela Bayar 1,3 Juta Dolar untuk Cari Suami yang Sesuai”




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
p/s: Jika ada diantara blogger yang ingin bertukar pautan link dengan detikislam.blogspot.com, boleh lah pm di facebook admin.

Juga kepada blogger-blogger yang telah membuat pautan link detikislam di blog masing-masing tetapi admin masih tidak meletakkan pautan link blog saudara saudari, minta pm juga di facebook admin. Sekian, Terima Kasih

Blog's stats Jumaat 30.12.2011 bersamaan 4 Safar 1433

Back To Top
Profile Picture
©1433 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Anda digalakkan untuk memaparkan sumber asal bahan tersebut.
E-mel :@gmail.comatau Facebook :www.facebook.com/blogdetikislam