Saturday, May 18, 2013

Aplikasi Android ‘Angry Prophet’ hina Islam

Aplikasi permainan Android Angry Prophets memaparkan latar belakang Kaabah dan Masjid Al-Aqsa sudah tentu menunjukkan ke arah mana permainan ini dimaksudkan. Permainan ini jika dilihat seperti meniru permainan Angry birds yang dibangunkan oleh Rovio.
Permainan laknatullah yang menghina islam ini boleh didapati di play store dengan nilai premium di mana pengguna Android perlu membayar $2.37 untuk mendapatkan aplikasi tersebut. Hanya orang Islam bodoh saja yang mahu membayar hanya untuk mendapatkan aplikasi bodoh ini yang terang-terangan menghina Islam.

2 Responses to “Aplikasi Android ‘Angry Prophet’ hina Islam”




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
p/s: Jika ada diantara blogger yang ingin bertukar pautan link dengan detikislam.blogspot.com, boleh lah pm di facebook admin.

Juga kepada blogger-blogger yang telah membuat pautan link detikislam di blog masing-masing tetapi admin masih tidak meletakkan pautan link blog saudara saudari, minta pm juga di facebook admin. Sekian, Terima Kasih

Blog's stats Jumaat 30.12.2011 bersamaan 4 Safar 1433

Back To Top
Profile Picture
©1433 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Anda digalakkan untuk memaparkan sumber asal bahan tersebut.
E-mel :@gmail.comatau Facebook :www.facebook.com/blogdetikislam