Monday, June 24, 2013

Konspirasi Yahudi disebalik bom atom Hiroshima Dan Nagasaki

Para pemodal Yahudi antarabangsa melihat tanda-tanda akan berakhirnya Perang Dunia II. Negara yang terlibat dengan perang telah lumpuh dan Stalin bertekad untuk membuat serbuan besar-besaran ke Eropah Barat secara sendirian dan akan menyerbu Amerika untuk menghancurkan musuh dan memperluaskan sayap Komunis ke seluruh dunia.

Para tokoh tentera dan awam Amerika dan Eropah menyedari ancaman bahaya ini. Mereka memandang bahawa untuk menghalang jejak langkah Stalin, pertama berperang dengan Jepun perlu ditamatkan. Perkara ini perlu dibincang  secara terbuka dengan Stalin. Akan tetapi, penyelesaian seperti itu dikhuatiri akan merugikan pihak Konspirasi antarabangsa. Akhirnya kekuatan tersembunyi ini mengambil jalan pintas untuk menunjukkan kekuatan Barat yang mengerikan itu kepada Stalin supaya Stalin tidak berani membuat serbuan terhadap Dunia Barat. Pilihan mereka adalah terhadap Jepun untuk dijadikan kambing tebusan atau medan percubaan tanpa mengambil kira akibat dari senjata pemusnah yang baru pertama kali akan digunakan ketika itu iaitu bom atom.

Protes beberapa pegawai tertinggi Amerika tentang penyelesaian masalah dengan cara barbarian seperti itu bagi mencegah malapetaka tidak mendapat perhatian sama sekali. Bernard Baruch dan para pemodal Yahudi antarabangsa telah berjaya menekan Presiden Roosevelt untuk menggunakan bom atom, walaupun jeneral Mac Arthur dan para tokoh nasional lain menentang penggunaan senjata itu. Maka tidak dapat dielakkan lagi senjata jahanam itu dijatuhkan pertama kali di bandar Hiroshima kemudian bom kedua jatuh di bandar Nagasaki. Jepun segera menyerah kepada pihak bersekutu beberapa hari selepas kejatuhan bom atom itu. Selepas itu, propaganda besar-besaran segera dilancar untuk memberikan justifikasi atas peristiwa biadab tersebut.

Kekalahan Jepun sebenarnya sudah dihidu sebelum bom atom itu dijatuhkan. Ini dijelaskan oleh jeneral Mac Arthur sendiri, sebagai panglima tertinggi tentera Amerika Syarikat di Timur.

Hal yang sama juga diucapkan oleh para tertinggi Amerika lain. Sumber perisik yang lain menunjukkan adanya gejala, bahawa Jepun sudah cuba berkali-kali untuk menyerah dan bersedia menemui di meja rundingan damai, tetapi ditolak oleh pihak yang berniat menjatuhkan bom atom tersebut.

Jatuhnya bom atom telah menamatkan Perang Dunia II. Dunia terbelah menjadi dua blok iaitu Stalin dan dunia Barat, sesuai dengan perjanjian Tehran, Malta dan Potsdam. Dalam perjanjian itu, dunia dibahagikan menjadi wilayah pengaruh yang saling berhadapan, seperti yang berlaku akibat dari perjanjian Versailles.

Namun masalahnya bukan hanya berhenti di sini. Di samping itu ada perbincangan rahsia antara para wakil pemodal antarabangsa dan Stalin untuk mendedahkan keadaan pihak masing-masing. Stalin ketika itu sedang melalui masa akhir kekuasaannya. Kekuatan atheisme yang diwakili oleh Komunisme belum tentu akan terus berperanan sebagai alat, setelah Stalin meninggal dunia. Di pihak lain, sendi-sendi yang telah diserap oleh agen-agen kekuatan tersembunyi boleh menjadi jalan mudah untuk menguasai negara itu beserta satelit-satelitnya.

Jika ada bahaya yang mungkin datang dari Stalin sendiri terbatas pada masa usia Stalin yang telah lanjut tersebut. Ia harus dielakkan supaya  Stalin tidak melangkah ke kebinasaannya sendiri, sekaligus membinasakan harapan para pemilik modal antarabangsa dan kehancuran global.

Stalin menganggap Komunis China yang dipimpin oleh Mao Tse Tung sebagai sahabat karibnya yang boleh membantu untuk mewujudkan ketamakan hegemoni antarabangsanya. Apa lagi China mempunyai potensi sangat besar dengan memiliki jumlah penduduk terbesar di dunia. Demikianlah kepentingan kedua belah pihak antara Stalin dan para pemilik modal antarabangsa telah bersekongkol terhadap musuh bersama mereka, iaitu pemerintahan nasional Chiang Kai Sek yang berusaha membina kembali negeri China dan membendung musuh yang datang dari dalam dan luar. Dengan terompet propaganda antarabangsa yang ditiup oleh Konspirasi terhadap pemerintah Chiang Kai Sek, disertai dengan penyusupan kakitangan asing ke dalam rangkaian politik, kerajaan berjaya menyingkirkan tokoh nasional tersebut. 

Presiden Amerika sendiri, Truman telah bersikap membiarkan China jatuh ke tangan Komunis. Pada masa yang sama Stalin memberikan sokongan dan dana besar-besaran untuk kemenangan revolusi Komunis China.

Masalahnya berbeza dari situasi di mana-mana sebelum ini. Kesedaran masyarakat antara bangsa tentang bahaya kekuatan tersembunyi semakin meningkat di pelbagai negera. Para tokoh antarabangsa mula memikirkan dan menyusun barisan untuk membendung tipu daya konspirasi antarabangsa. Dengan demikian, konspirasi antarabangsa akan sukar untuk melakukan langkah provokatif dan agitatif seperti terhadap bangsa yang tidak mampu untuk menghadapinya. 

Maka tertubuhlah Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (United Nations) sebagai institusi antarabangsa untuk menyelesaikan masalah yang dihadapi oleh dunia secara damai dengan prinsip moral yang boleh diterima. Malangnya, kekuatan tersembunyi juga boleh menyelusup ke dalamnya sebagaimana yang biasa dilakukan di masa-masa itu. Sejak penubuhannya, PBB sangat mengecewakan. Ini boleh dilihat dengan jelas tentang resolusi yang dikeluarkan yang kerap mendapat tentangan dari negara anggotanya sendiri. Jika terdapat resolusi yang telah diputuskan ia tidak dilaksanakan secara adil.

Masyarakat antarabangsa seharusnya menyedari apa yang sedang berlaku di PBB dan perlu berusaha menghentikan kekuatan tersembunyi itu. Kesukarannya ialah PBB bukanlah penyelesaian bagi Konspirasi antarabangsa seperti di Timur Tengah, Timur Jauh, Amerika Latin dan negara-negara blok Barat dan Timur telah menjadi kancah pertikaian serantau, dan dihadapkan kepada berbagai krisis yang tidak dapat diselesaikan. 

Untuk itu, propaganda yang serba menyesatkan diarahkan kepada mereka, agar pola pemikiran mereka diserapkan dengan maklumat yang salah. Dunia kita sekarang ini sedang menyaksikan perkembangan dasar menyeluruh di seluruh dunia yang belum pernah berlaku dalam sejarah umat manusia. Gelombang kezaliman dan atheisme telah meluas sehingga ke negara kecil. Kekuatan Konspirasi terus bermain dalam usahanya mengeksploitasi kemiskinan dan pengalaman bangsa-bangsa kecil itu dan akhirnya akan dikuasai, baik secara langsung atau pun tidak langsung.

Perubahan dasar secara drastik telah berlaku di Rusia sejak kematian Stalin. Negara-negara jiran berusaha keras untuk melepaskan diri daripada cengkaman Komunisme, selepas rahsia politik dan taktik kotor yang dipakai Stalin didedahkan oleh bangsa Rusia sendiri. Di Amerika juga berlaku perkembangan untuk memahami masalah yang dihadapi oleh bangsa sedunia, iaitu mengelakkan perang, memperbaiki keadaan politik Amerika, mencari jalan penyelesaian tentang diskriminasi perkauman dan meningkatkan kewaspadaan umum tentang bahaya Konspirasi antarabangsa. Perkembangan itu masih terus berlanjutan dalam kehidupan bangsa Amerika.

Tidak syak lagi, dunia sedang bertanya-tanpa mengenai peranan Konspirasi dalam perkembangan yang bakal berlaku di masa akan datang. Kita yakin nasib hari esok bukanlah berada di tangan makhluk tertentu, melainkan milik Tuhan sendiri. Kita perlu membandingkan masa lalu dan sekarang dan membuat kesimpulan umum berdasarkan kajian sejarah. Mungkin pada tahun-tahun mendatang akan muncul konspirasi melalui pelbagai peristiwa yang berlaku. Kemungkinan besar pelbagai peristiwa itu boleh mengalihkan orientasi dunia yang kita hadapi sekarang ini dan hakikat sebenar konspirasi tidak lagi merupakan realiti asing bagi setiap orang. 

Ia menunjukkan kekuatan yang mempunyai tujuan menghancurkan sesuatu bangsa baik dari dalam maupun dari luar. Kita harus berusaha menguasai mereka sedikit demi sedikit secara ideologi, sosial dan ekonomi. Pada ketika itu kekuatan konspirasi akan terang-terangan menghentam keyakinan agama samawi, di samping menghancurkan para tokoh agama dan pembela moral yang berdiri tegak menghadang jejak langkah Konspirasi.

Mudah-mudahan sajian buku ini menjadi peringatan tentang bahaya Konspirasi Zionisme antarabangsa yang tanpa henti melakukan persekongkolan terhadap umat manusia disebalik tragedi yang berlaku. Maklumat dan bukti-bukti yang disajikan buku ini telah membuka rahsia tentang propaganda atheisme materialis atau kefahaman yang sama dengan nya, di samping juga membongkar para tokoh dan kakitangan yang terlibat untuk mengeruhkan keadaan dan merosakkan serta memerangi ajaran agama samawi. 

Dunia harus menyedari, bahawa kekuatan tersembunyi sedang bersedia untuk menyalakan api Perang Dunia III. Perang ini seandainya benar-benar berlaku akan menjadi malapetaka yang paling dahsyat bagi sejarah umat manusia dan merupakan pelan akhir tujuan Konspirasi. Maka tidak ada kekuatan lagi yang berani melawannya, kecuali kekuatan yang berlandaskan aqidah yang subur.

Bangsa sedunia wajib menumpukan perhatian kepada bahaya yang sedang mengancam. Kita harus berjaga-jaga setiap gejala yang boleh mengheret dunia menuju kepada Perang Dunia III. Kita perlu mempunyai sikap konsisten untuk menentang siapa saja yang menimbulkan perang dan pergolakan.

Penyebaran propaganda atheisme harus dicegah dan ditentang secara hadapan. Umat ​​manusia harus ingat, bahawa kehancuran dan malapetaka adalah akibat perlanggaran yang boleh menyalakan perang dan pergolakan. Sejarah telah membuktikan bahawa satu-satunya pihak yang bertanggung jawab adalah para broker perang atau dengan kata lain, para tokoh Yahudi antarabangsa.

Diterjemahkan oleh Detik Islam dari sumber islampos.com, dari penulis buku William. G. Carr "Yahudi Mengenggam Dunia"

* bagi pembaca di Malaysia boleh dapatkan buku dari penulis Ibnuyaacob berjudul Teori Konspirasi: Rothschild Yahudi Kepercayaan Dajjal. Saya memiliki senaskah dan bagi umat Islam diluar sana anda patut memilikinya.


1 Responses to “Konspirasi Yahudi disebalik bom atom Hiroshima Dan Nagasaki”




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
p/s: Jika ada diantara blogger yang ingin bertukar pautan link dengan detikislam.blogspot.com, boleh lah pm di facebook admin.

Juga kepada blogger-blogger yang telah membuat pautan link detikislam di blog masing-masing tetapi admin masih tidak meletakkan pautan link blog saudara saudari, minta pm juga di facebook admin. Sekian, Terima Kasih

Blog's stats Jumaat 30.12.2011 bersamaan 4 Safar 1433

Back To Top
Profile Picture
©1433 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Anda digalakkan untuk memaparkan sumber asal bahan tersebut.
E-mel :@gmail.comatau Facebook :www.facebook.com/blogdetikislam