Perang Akhir Zaman: Brigade KFIR Yahudi IDF (Brigade Kafir)

Tag900.png
Zionis yahudi merupakan hamba Lucifer atau Iblis dalam erti sesungguhnya. Nenek moyang mereka, Bani Israil telah cenderung pada kesesatan jauh dari jalan lurus. Mereka lebih suka mengikuti Samiri laknatullah berbanding menuruti jalan tauhid yang di bawa Musa allaihissalam. Mereka membuang Taurat dan mengambil Talmud, kitab sihir yang ditulis oleh 70 pendetanya di Babilonia, sebagai kitab jalan hidup mereka.

Sehingga kini Zionis-Yahudi menganggap kitab sucinya adalah Talmud dan bukan Taurat. Semua penyokong mereka adalah penyokong Lucifer, Iblis, atau Dajjal. Pada hari akhir kelak, Zionis-Yahudi akan menjadi tulang belakang bagi pasukan Dajjal. Pasukan Imam Mahdi akan menghancurkannya, sesuai dengan hadis Rasulullah Saw dan firman Allah swt.
Berbagai hadis menyebut jika Dajjal memiliki satu mata. Simbol ini dengan jelas tertera di dalam lembaran satu dollar Amerika Syarikat. Dollar adalah mata wang Dajjal. Dan sekelompok elit yang menguasai Amerika Syarikat (dan juga seluruh Eropah dengan Kesatuan Eropahnya) merupakan pelayan dari Dajjal.

Rasulullah Saw bersabda, "Aku memperingatkan kalian untuk melawannya (Dajjal)" dan tidak ada Nabi yang tidak memperingatkan umatnya untuk melawannya. Tapi aku akan mengatakan sesuatu yang belum pernah diungkapkan oleh para Nabi sebelumku. Kalian harus tahu bahawa dia bermata satu. Dan Allah tidak bermata satu. "(Shahih Bukhari)
Sehebat mana pun tentera Yahudi, mereka adalah pemilik gen bangsa paling penakut di dunia

Ribuan tahun lalu, orang-orang Mesir kuno sudah mengenalinya. Salah satu skript tulisan Mesir Kuno, Hieroglyph iaitu berbentuk mata satu yang merupakan simbol Dewa Ra, Dewa Matahari.

Ciri-ciri fizikal Dajal, selain bermata satu, di dahinya juga ada bertulis Arab "Ka Fa Ra" atau Kafir. Kafir bermaksud "Tidak mempercayai". Dajjal dan para pengikutnya memang tidak percaya pada Allah Swt, kerana mereka lebih percaya pada Iblis atau Lucifer.

Sebagai hamba setia dari kekuatan Dajjal, Zionis-Yahudi memang bangga dengan segala sifat-sifat dan simbol Luciferianistiknya. Salah satunya Brigade Kfir atau "Brigade Kafir". Mereka menamakan hal itu dengan penuh kesedaran, penuh kesombongan, dan pemahaman yang baik tentang kekafiran.

Kfir Brigade merupakan brigade elit Israeli Defenses Force (IDF). Brigade ini dibentuk sebagai 900th Brigade atau Brigade ke-900, yang masuk dalam unit paling elit satuan infantri IDF di bawah Kementerian Pertahanan Israel. Brigade Kfir berda di bawah komando Division 162 (Utzvat Haplada). Nama asalnya atau Brigade "KFIR", kerana sistem huruf Ibrani tidak mengenal huruf hidup. KFIR adalah huruf yang sama yang tertulis di dahi Dajjal. Brigade ini dipimpin Kolonel Eyal Nosovsky dan berada dalam Regional West Bank Division yang berhampiran dengan wilayah Palestin yang dikendalikan oleh Mahmud Abbas.


Comments