Pertabalan Dajjal di Israel Raya

Israel pada hari ini merupakan sebuah negara HARAM yang ditubuhkan oleh Golongan Yahudi dan Kristian Zionist(Yakjuj n Makjuj) dari darah dan tanah rakyat Palestin. Ia ditubuhkan pada 14 May 1948 dan kini telah 66 tahun negara haram ini menjadi simbol penyatuan Ahli Jemaah Dajjal dalam menghancurkan Palestin dan pada masa yang sama menyeksa Umat Islam di tanah suci ini.

Palestin pada mulanya adalah dibawah mandat Empayar British selepas Empayar Turki Uthmaniyyah dikalahkan didalam perang dunia pertama. Empayar British yang dikuasai oleh keluarga Rothschild telah memaksa Empayar British menyerahkan Palestin kepada pertubuhan Zionist secara rahsia..seperti penyamun di malam yang gelap, pertubuhan penganas Zionist seperti kumpulan penganas Stern, Haganah dan Irgun telah melancarkan beribu ribu serangan keganansan terhadap rakyat Palestin dan juga askar askar British yang berpusat di Palestin.

Semua ini dirancang bersama oleh Ahli jemaah Dajjal dan kumpulan penganas zionist supaya tekanan boleh dilaksanakan terhadap Empayar British agar meninggalkan Palestin..Mandat British ke atas Palestin dan Baitul Maqdis berakhir pada 15 Mei 1948 tanpa membuat apa-apa peruntukan bagi pengganti pentadbiran di Palestin.Negara Palestin telah dibiarkan dengan begitu sahaja oleh Empayar British.

Diizinkan berperang bagi orang-orang (Islam) yang diperangi (oleh golongan penceroboh), kerana sesungguhnya mereka telah dianiaya; dan sesungguhnya Allah Amat Berkuasa untuk menolong mereka (mencapai kemenangan). Iaitu mereka yang diusir dari kampung halamannya dengan tidak berdasarkan sebarang alasan yang benar, (mereka diusir) semata-mata kerana mereka berkata: "Tuhan kami ialah Allah"(Al-Hajj 22:39-40) 

Mengapa golongan Yahudi Eropah perlu menubuhkan negara mereka di tanah milik Umat Islam? 

Dengan tipu daya mereka ,golongan ulamak Yahudi ini telah menulis semula kitab Taurat dengan mengistiharkan bahawa tanah Palestin adalah milik mereka Yahudi secara eksklusif, dimana mereka perlu kembali dan menduduki kembali tanah yang menjadi hak mereka, maka pertubuhan Zionist ini telah melakukan segala yang boleh untuk memujuk dan memanipulasikan pemikiran kaum Yahudi di Eropah untuk kembali ke tanah Palestin. 

Pada hakikatnya mereka kembali ke Palestin adalah kerana ingin mencipta satu pusat pemerintahan bagi Nabi mereka di Baitul Maqdis..ini adalah rancangan mereka dari awal perang salib lagi. Nabi mereka iaitu Dajjal Laknatullah perlu berlakon sebagai Al-Masih yang sebenar, ini adalah kerana tanggungjawab memerintah Baitul Maqdis dan Dunia sebenarnya adalah milik Nabi ISA A.S sebagai Al Masih yang sebenar.

*Sumber dari adam-thehiddentruth.blogspot.com

Comments