Ketika Muslimin Hadapi Ramadan, Bilderberger Adakan Pertemuan Tahunan, 11-14 Jun di Austria

hqdefault

Ada yang tahu mengenai Bilderberg Group atau yang dikenali sebagai persidangan konferensi tahunan yang mengundang 120 hingga 140 orang dari Amerika Utara dan Eropah, kebanyakan di antaranya adalah tokoh berpengaruh. Kira-kira satu pertiga anggotanya berasal dari kerajaan dan dunia politik, selebihnya daripada sektor kewangan, industri, tenaga kerja, pendidikan, dan komunikasi, dan sebahagian dari gerakan Freemasonry serta Illuminati dunia.

Dan mesyuarat Bilderberg 2015 kali ini, dilaksanakan di bandar Telfs-Buchen, Austria, pada 11-14 Jun.

Peserta yang sudah memastikan hadir sebanyak 140 Tokoh dari 22 Negara, dan kemungkinan bertambah dengan kehadiran beberapa ketua negara anggota dari Group tersebut. Mesyuarat di Austria kali ini akan membincangkan beberapa topik hangat yang sedang berlaku di dunia, dan inilah topik perbincangan mereka:

The key topics for discussion this year include:

Artificial Intelligence
Keselamatan siber
Chemical Weapons Threats
Current Economic Issues
European Strategy
Globalisation
Greece
Iran
Middle East
NATO
Russia
Terrorism
United Kingdom
USA
US Elections
estulin-daniel
Bilderberg Group boleh dikatakan sebagai thinktank nya segala peristiwa besar dunia. Indonesia, yang kini dipimpin oleh rejim katro 'ala ketoprak gaul dengan tema Petruk Dhahi Ratu ini juga buah karya mereka. Bagi yang ingin mengetahui lebih jauh tentang apa dan siapa Bilderberger ini sila baca buku "Bilderberg Club" karya Daniel Estulin, wartawan penyiasat yang selama belasan tahun meneliti dan memata-matai kumpulan rahsia ini dengan penuh keberanian. (Rz)

Comments