Monday, September 5, 2016

Ini 5 Bandar dengan Penyembah Syaitan Terbesar di Dunia

Kaum penyembah setan Telah Ada sejak ribuan Tahun silam. Acha TIDAK berbaring Adalah Musuh para nabi dan rasul terdahulu Pengagaran Undian. Sejak zaman Peradaban kuno, para kaum Satanis Telah Muncul dan Membawa pilkada malapetaka karena tak mengakui Allah SEBAGAI Tuhan Yang Harus disembah.


Ajaran-ajarannya mengerikan kerana selalu dilengkapi DENGAN korban SEBAGAI Persembahan Kepada para syaitan. Kaum Satanis ternyata Masih Ada Hingga zaman Seperti moden Ringtone terbaik dan Membuat kelompok-kelompok di pelbagai Negara di seluruh dunia ini.

Berikut Adalah lima bandar DENGAN penyembah syaitan Terbesar di Dunia:

1. San Francisco (AS)

Bandar ini kepada merupakan bandar DENGAN Penduduk padat dengan penduduk Kedua di Amerika Syarikat (AS). San Francisco Pusat merupakan Kewangan, Budaya, dan Pengangkutan di Rantau Teluk San Francisco, Sebuah wilayah yang dihuni 7.4 JUTA jiwa.

Di bandar San Francisco, AS, Terdapat Berbilang mazhab Pemuja syaitan Yang Cukup Aktif merekrut Ahli.

Kumpulan ini kepada dipimpin Oleh Seorang lelaki bernama Anton Szandor LaVey Yang Mendirikan Gereja Setan berpusat di Central Gruto, San Francisco. Pengikutnya tak sedikit, diawal penubuhannya saja, JUMLAH pengikutnya Stakes 10,000 Hingga 20,000 orang.

LaVey hendak membina kumpulan ini kepada kerana ia melihat kemunafikan para lelaki yang suka berbuat dosa namun Tetap rajin Datang ke Tempat ibadah, dan MENGGUNAKAN agama SEBAGAI simbol Tanpa Pendapat melakukan Ajaran-Ajaran Tuhan.

Tahun 1950-an LaVey Membentuk Sebuah kumpulan yang dinamakan The Order Of Trapezoid (Triskelenorden) Yang-kemudian Berubah Menjadi Badan Pengurus Gereja Setan.

2. Bandar Lalish (Iraq)

Bandar Lalish dihuni Oleh sekumpulan orang Yazidi Yang merupakan sekumpulan Etno-Religius YANG MEMAKAI bahasa Kurdi Yang mempraktikkan agama asimilasi.

Sinkretisme Sendiri Adalah Suatu Proses Perpaduan dari Berbilang Paham-Paham Atau Aliran-Aliran agama Atau Kepercayaan.

Lalish Adalah Sebuah desa kecil di lembah Banjaran Yang kedudukannya di Dist Shekhan dari Wilayah Dahuk di Iraq utara.

Desa ini kepada Memiliki kuil Yezidis Utama dan Satu-satunya di dunia ini. Kuil zaman kuno di mana pilkada ahli arkeologi dan ahli sejarah bersetuju Pada Fakta bahawa kuil INI ADALAH bahagian dari Sumeria dan Tamadun Mesopotamia kuno lain. Menjadi-kemudian lokasi selamat makam Syekh Adi bin Musafir, Yang merupakan tokoh imam besar Yazidi.

Kumpulan Yadizi kenali Menyembah Pada Satu Kekuatan Kaitan esa yakni Yakzan, Yang darinya Tujuh roh kudus berasal. Roh tertinggi yang memikul tugas mulia Yakzan Adalah Melek Taus atau "Malaikat merak."

3. Torino (Itali)

Bukan rahsia lagi bahawa kota ini kepada Menjadi asas Pemuja syaitan Terbesar di Eropah.

Bandar ini kepada perlahan-lahan Menjadi kota Yang Sangat mencengkam dan Membuat para Pemimpin Gereja menyewa Enam uskup Besar Yang Sangat tidak saya kenali Mahir Dalam Melawan syaitan yang mendiami kota Acha.

Pemimpin Gereja Ingin bandar Acha Yang indah, bersih dari Sihir Jahat, dan all penduduknya Kembali ke jalan Yang Benar.

4. Bolsover (Inggeris)

Bandar ini kepada Memiliki Sisi berbaring Yang Sangat Gelap, kerana ternyata kota ini kepada Memiliki Pemuja syaitan terbanyak di England. Mengikut terbaru data, Kira-kira 17 peratus penduduknya mengaku SEBAGAI Pemuja syaitan.

Kira-kira dua belas Tahun Lalu di wilayah ini kepada terdapat sejumlah Serangan Terhadap ternakan kuda yang diduga dilakukan Oleh Kumpulan Pemuja syaitan. Seekor kuda results found Dalam keadaan mengenaskan, liter Lapan Darah Telah ditarik keluar dari Dalam perutnya, Sementara kuda-kuda lain cacat, bahagian ekor dan rambutnya dikepang berbentuk pola rumit DENGAN Kawat Berduri.

5. Toledo (Ohio, AS)

Pada Tahun 1948, Seorang lelaki bernama Herbert Sloan hendak membina sekte Pemuja syaitan.

Sekte ini kepada menyebarkan Pengaruh Buruk Pada Masyarakat Sekitar. Anehnya orang-orang syarikat Justeru joining Ke Dalam kumpulan Milik Sloan.

Selain masalah pemujaan, Sloan Juga Sering Pendapat melakukan ritual Untuk berkomunikasi DENGAN Makhluk Halus.

Dari Komunikasi inilah pilkada hal berkaitan ritual, wajib dilakukan Oleh Seluruh ahli-ahlinya. Acha-kemudian Drs Tempat ibadah dan Pendapat melakukan peribadatan DENGAN lebih tenang. Sekte ini kepada Terus Aktif Hingga Kematian Sloan-komen pada Tahun 1980.

sumber islampos.com

0 Responses to “Ini 5 Bandar dengan Penyembah Syaitan Terbesar di Dunia”




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
p/s: Jika ada diantara blogger yang ingin bertukar pautan link dengan detikislam.blogspot.com, boleh lah pm di facebook admin.

Juga kepada blogger-blogger yang telah membuat pautan link detikislam di blog masing-masing tetapi admin masih tidak meletakkan pautan link blog saudara saudari, minta pm juga di facebook admin. Sekian, Terima Kasih

Blog's stats Jumaat 30.12.2011 bersamaan 4 Safar 1433

Back To Top
Profile Picture
©1433 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Anda digalakkan untuk memaparkan sumber asal bahan tersebut.
E-mel :@gmail.comatau Facebook :www.facebook.com/blogdetikislam