Berdasarkan fakta siapakah Ya’juj & Ma’juj?

Mereka adalah puak Khazar, dan terdiri daripada 97% bangsa Yahudi yang kita ketahui pada hari ini. Yahudi hari ini adalah bukan Yahudi sebenar dan adalah perdayaan. Yahudi sebenar berkulit hitam (Mesir + Negro) dan sama sekali berbeza daripada Yahudi yang kita kenali pada hari ini; http://www.youtube. com/watch? v=_ArXEOo2iU0
Logik mudah ialah tidakkah anda terfikir bagaimana bangsa berwajah Eropah (German & Russia) boleh mengaku mereka orang Yahudi dan berasal dari Palestin? Orang Yahudi sebenar adalah pelarian dari Mesir dan berkulit hitam. Imbas kembali kisah Nabi Musa menyelamatkan mereka di Mesir. Ini disokong fakta Firaun sendiri adalah orang negro. Perhatikan kesemua simbol Mesir purba dan ianya menunjukkan gambar orang negro dan berkulit hitam.

Cuba imbas kembali wajah orang Palestin, orang Lebanon, Turki dan Iran. Adakah mereka berwajah seperti orang Eropah? Jika Turki yang lebih hampir kepada Eropah masih kelihatan seperti orang Arab, bagaimana munasabah mereka boleh mengaku mereka orang Yahudi? Inilah perdayaan puak Khazar (Ya’juj & Ma’juj) yang telah berjaya memecah tembok dibina Zulkarnain lebih kurang 342 tahun Hijrah selepas kewafatan Rasulullah SAW.

Hari ini mereka menguasai dunia dan melakukan kerosakan tanpa henti. Lihat video membuktikan perdayaan ini dan pemalsuan wajah Jesus. Jesus sebenar adalah berkulit hitam dan seperti negro. Gambar Jesus kita ketahui hari ini adalah gambar Cesare Borgia, anak Pope Alexander VI; http://www.youtube. com/watch? v=dwipgzj2roo.

Comments

Heavenly Hannah said…
Jadi hadith yang mengatakan kulit Nabi Isa putih kemerahan dan rambut nya ikal mayang adalah palsu?

Begitu juga hadith mengatakan kulit Nabi Muhammad sama, badan nya tinggi sederhana dan segak juga palsu?
Anonymous said…
entah mana ko petik artikel ni. mmg belawanan dengan hadis nabi.
terus xde mood nak baca artikel lain sbb tak tapis betl2