Thursday, March 8, 2012

Yahudi cipta gempa bumi untuk runtuhkan Masjid Al-Aqsa

Ketua Dewan Mahkamah Syariah Tertinggi Yusuf Adais memperingatkan akan adanya niat jahat Israel untuk mencipta gempa palsu yang menyebabkan runtuhnya Masjid Al-Aqsa.

Dalam siaran akhbar pada hari Selasa lalu, Adais mengatakan bahawa Masjid Al-Aqsa dalam bahaya yang nyata dan mengalami serangan sengit dari pemerintah pendudukan Israel dan penduduk Yahudi yang merancang untuk menghancurkannya dan membina kuil Sulaiman di tempat tersebut.

Dia menjelaskan bahawa retakan dan runtuhan semakin meningkat di jalanan dan di rumah-rumah warga Jerusalem yang diduduki selain runtuhan terbaru dari beberapa bahagian Masjid Silwan Ein sebagai akibat dari penggalian bawah tanah yang dilakukan Israel dalam usaha pembinaan bangunan Talmud yang menurut mereka menjadi awal kehancuran dari Masjid al-Aqsa.

Hakim agung tersebut juga mencatat bahawa ada pertemuan rahsia yang sedang berlangsung dan aktiviti yang diadakan saat ini oleh para pemimpin penduduk dan rabbi yahudi senior berkoordinasi dengan tentera Israel dan pihak keselamatan untuk menetapkan mekanisme dan rancangan untuk menghancurkan Masjid Al Aqsa.

- sumber dari eramuslim.com

0 Responses to “Yahudi cipta gempa bumi untuk runtuhkan Masjid Al-Aqsa”




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
p/s: Jika ada diantara blogger yang ingin bertukar pautan link dengan detikislam.blogspot.com, boleh lah pm di facebook admin.

Juga kepada blogger-blogger yang telah membuat pautan link detikislam di blog masing-masing tetapi admin masih tidak meletakkan pautan link blog saudara saudari, minta pm juga di facebook admin. Sekian, Terima Kasih

Blog's stats Jumaat 30.12.2011 bersamaan 4 Safar 1433

Back To Top
Profile Picture
©1433 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Anda digalakkan untuk memaparkan sumber asal bahan tersebut.
E-mel :@gmail.comatau Facebook :www.facebook.com/blogdetikislam