Saturday, February 16, 2013

Patung gergasi Hafez Al-Assad dibakar (video)

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/308063_372304416210946_376239365_n.jpg
Insya Allah inilah akhir dari seluruh penguasa yang zalim, didunia dihinakan manusia dan diakhirat dihinakan dan diazab Allah!

Seorang gadis kecil Syria yang menyaksikan pembakaran tersebut mengatakan (video)

"Bismillahirrahmannirahim. Allahumma shalli muhammad wa 'ala ali wa shahbihi wa sallim. Barang siapa yang menyembah manusia sebagai sembahan, maka manusia itu telah mati. Dan barang siapa yang menyembah Allah, maka Allah Hidup dan tidak akan mati.

Saudara-saudaraku, kami ingin mengingatkan kalian bahawa Allah Maha Berkehendak untuk menghina sesiapa yang Dia Kehendaki dan meninggikan siapa yang Ia kehendaki.

Dengan nama Tuhan yang Satu, yang tiada sekutu bagi-Nya, kami akan mendatangimu wahai Basyar Al-Assad! Dan tidak akan meninggalkan sedikitpun tempat bagimu! kami juga ingin mengatakan kepada para penyokong dan penyembah Basyar Al-Assad seandainya mereka haiwan mungkin mereka akan faham dan tidak akan melakukan kekejian seperti yang kamu lakukan, tapi apa yang akan kami lakukan terhadap orang-orang yang telah Allah tutup mata dan hatinya kerana tidak mahu menerima hidayah Allah?.

0 Responses to “Patung gergasi Hafez Al-Assad dibakar (video)”




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
p/s: Jika ada diantara blogger yang ingin bertukar pautan link dengan detikislam.blogspot.com, boleh lah pm di facebook admin.

Juga kepada blogger-blogger yang telah membuat pautan link detikislam di blog masing-masing tetapi admin masih tidak meletakkan pautan link blog saudara saudari, minta pm juga di facebook admin. Sekian, Terima Kasih

Blog's stats Jumaat 30.12.2011 bersamaan 4 Safar 1433

Back To Top
Profile Picture
©1433 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Anda digalakkan untuk memaparkan sumber asal bahan tersebut.
E-mel :@gmail.comatau Facebook :www.facebook.com/blogdetikislam