Ini dia surat Hamas kepada Hasan Nasrullah


Penganut agama Syiah sangat bangga dengan berita bahawa "Iran membantu Hamas" dalam perang melawan Israel. Ikon terbaru mereka adalah peluru berpandu M75, yang kemudian dengan tegas ditolak oleh Bara 'Nizar Rayyan, bahawa peluru berpandu M75 dihasilkan oleh Al-Qassam.

Ini adalah surat ditulis dari Hamas yang ditujukan kepada Hasan Nasrullah. Bara 'Nizar Rayyan, salah seorang pemimpin Hamas (anak kepada DR Nizar Rayyan), melemparkan kritikan keras kepada Setiausaha Agung Hizbullah Lebanon itu.

"Ya Hasan Nashrallah, jangan anda mencari sensasi di Gaza, sementara anda membela Bashar Assad yang jenayah ...

Brigade Al-Qassam telah memalukan anda dan membuat anda malu, dan menegaskan bahawa peluru berpandu mereka dihasilkan di dalam negeri.

Peluru M75: M singkatan Muqadimah, salah satu pemimpin Al-Qassam yang telah syahid, dan 75 menandakan lapangan tembak nya (75 KM).

Peluru berpandu Al-Qassam adalah 100% dibuat di Gaza, dan kami tidak berhutang kepada sektarianisme orang!

Berita itu telah sampai kepadaku, bahawa rejim Syria bangga akan peluru berpandu mereka yang dihantar ke Gaza ..

O pembunuh jahat ...

Wahai engkau yang menggerebek rumah dan pejabat para pemimpin Hamas di Damsyik, dan anda menyita semua kandungannya, dan kemudian anda menysgel dengan lilin merah,

Setelah semua itu, apakah masih layak bagi anda untuk mendakwa kebanggaan terhadap peluru berpandu kami?! "

-

Sejak revolusi Syria meletus sampai sekarang, tercatat bahawa 1024 pelarian Palestin telah syahid di Syria, korban kebiadaban tentera syiah Bashar Assad.

Tentera Bashar merupakan unit Syiah di dunia, yang terdiri daripada tentera Pengawal Revolusi Iran, Hizbullah Lebanon, Jaish al-Mahdi Iraq, dll.

Comments