STRATEGI ROTHSCHILD MENGAWAL MINDA MANUSIA

dalang-MH370

Rothschild adalah fitnah besar yang sentiasa diisyaratkan Rasulullah SAW dalam banyak hadith sebelum kemunculan Dajjal sebenar. Maka menjadi tanggungjawab kita sebagai umat Islam menyelidik dan mengambil tahu setiap peristiwa yang berlaku di atas dunia ini, apatah lagi apabila jutaan saudara Islam kita dibunuh dengan kejam di Timur Tengah.

Sangat jelas sekali bahawa Rothschild adalah keturunan yang dipilih oleh Dajjal bagi melaksanakan pelbagai bentuk fitnah dan kezaliman yang tidak terjangka oleh pemikiran manusia.

Bermula dari perniagaan berasaskan pinjaman kewangan dan riba, ia terus berkembang dalam masa singkat sehingga menguasai seluruh ekonomi dunia di bawah satu perancangan yang sangat teliti dan rahsia. Maka sudah jelas bahawa sejarah tidak semestinya kukuh dan betul setiap masa dan sejarah tidak memegang autoriti ‘kesahihan fakta’.

Dalam hal Rothschild ini membuktikan kenyataan-kenyataan para pakar sejarah antarabangsa yang memiliki pelbagai gelaran hebat dan nama besar tidak semestinya boleh dipercayai serta diterima bulat-bulat terhadap apa yang dikaji oleh mereka. Sekarang kita sedar, sebahagian pakar-pakar sejarah antarabangsa bertungkus-lumus mengeluarkan majalah-majalah sejarah yang baru dengan menyembunyikan segala tindak-tanduk Rothschild agar tidak dipelajari oleh pelajar-pelajar generasi baru di seluruh dunia.

Rothschild juga adalah keturunan yang menjalankan agenda-agenda perang, revolusi, penjajahan, perniagaan haram dan penindasan ekonomi yang mana semua gerak kerja itu tidak boleh lagi disekat kerana mereka jugalah yang menjadi tuan kepada ahli-ahli politik dunia (termasuk Malaysia) dan segala organisasi politik, ekonomi dan ketenteraan.

Ini membuktikan kemusnahan oleh Rothschild yang dikuasai Dajjal adalah hanya melalui satu jalan yang telah disabdakan Rasulullah SAW bahawa umat Islam kelak yang bakal dipimpin Imah Mahdi dan Nabi Isa akan berperang dengan tentera-tentera Yahudi (Illuminati-Freemason) yang dipimpin oleh Dajjal.

dalang-MH370

Jacob Rothschild, dalang tragedi MH370, MH17, peperangan, kemelesetan ekonomi dan pelbagai lagi masalah dunia
ROTHSCHILD MENGAWAL PERGERAKAN MEDIA

Rothschild mengawal sejarah dunia agar sentiasa palsu pada skala-skala tertentu dan tidak menonjolkan gerak kerja konspirasi mereka.

Rothschild tidak ada masalah untuk mengugut, membunuh dan merasuah ahli sejarah peringkat ‘noble-trophy’ bagi menyembunyikan kegiatan jahat mereka. Hatta pemimpin diktator dunia sendiri pun mampu diperkudakan mereka apatah lagi ahli sejarah dunia yang tidak mempunyai pengikut ekstrem.

Kelangsungan dari pengaruh Rothschid ini, harus kita pelajari dan memahami di manakah penipuan yang berlaku dalam pendidikan Sejarah agar maklumat dan peristiwa yang benar sahaja dapat disumbat dalam ruang-ruang buku sejarah. Sebagai contoh, media barat sengaja mengapi-apikan permusuhan antara China dengan Amerika di dada-dada akhbar untuk mengawal minda umat manusia. Ramai yang menyangka China baik dengan Malaysia. Malah tragedi MH370 sendiri adalah rancangan dari Rothschild dan kerajaan China.

Begitu juga Iran dan Arab Saudi yang sebenarnya merupakan sekutu kuat Israel. Jangan sesekali kita terpedaya dengan lakonan Mahmud Abbas, Yasser Arafat, Hosni Mubarak, Ahmadinejad, Li Ka Shing, Raja Saudi dan konco-konconya yang merupakan pelakon terhandal keluaran Freemason.

Klik sini:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=811097282272909&set=a.243210475728262.51002.100001179342409&type=1&theater
”WHOEVER CONTROLS THE MEDIA, CONTROLS THE MIND….”

Hadis riwayat Muslim (Hadis No.2946), Rasulullah SAW bersabda:

ما بين خلق آدم عليه السلام إلى قيام الساعة أمر أكبر من الدجال

Mafhumnya:

”DI ANTARA PENCIPTAAN ADAM DAN TERJADINYA KIAMAT, TIDAK ADA FITNAH (DUGAAN) YANG LEBIH DAHSYAT DARIPADA FITNAH DAJJAL”.

*sumber peribadirasulullah.wordpress.com

Comments