Berita gembira di Hari Raya pertama dari Syria


Aidil Fitri membawa berita gembira kepada umat islam!

Mujahideen FSA telah berjaya menumpaskan sebuah kapal terbang yang sarat dengan senjata-senjata dan bahan letupan yang bakal digunakan untuk membunuh umat islam di Syria.

Kemudiannya , Mujahideen FSA juga telah berjaya menguasai kawasan Utara Syria dan juga slah satu bandar besar di pinggiran Kota Damsyik. Dan kejutan yang lebih besar adalah apabila Mujahideen FSA berjaya menjejaki pergerakan Basyar dan kuncu-kuncunya dan telah menyerang kedudukan mereka.

Tidak dapat kami ungkapkan dengan kata-kata betapa gembira dan bermaknanya berita ini kepada kami!!

Allahu Akbar!!!

sumber dari facebook Syria Care: Pertubuhan Penyayang Islam Membantu Syria

Comments

Anonymous said…
Takbir!! Allah Huakhbar!! Alhamdulillah...
Unknown said…
Takbir!!! ALLAHUAKHBAR!!!
Unknown said…
Takbir!!! ALLAHUAKHBAR!!!
Anonymous said…
:'(..alhamdulillah.
abu bakar said…
Syrian military officials told Press TV on Sunday that the militants, identified as Abu Malik al-Shahri and generally known as the Bin Laden of Syria because of his resemblance to Bin Laden, was killed on the outskirts of the city, located 348 kilometers (216 miles) northwest of the capital Damascus.

Shahri, originally from Saudi Arabia, was a comrade of the slain founder of the al-Qaeda, Osama Bin Ladan.

He was reportedly involved in the slaughter of many civilians and government soldiers across Syria.

Over the past few days, Syrian forces have killed scores of Takfiri militants - mostly foreign mercenaries - in Latakia.

On August 8, Syrian army troops killed a group of extremist militants in the village of Dourin, which is located in the suburbs of Lattakia.

Source: http://www.defence.pk/forums/middle-east-africa/270521-top-al-qaeda-commander-bin-laden-syria-killed-latakia.html#ixzz2bqrWbk00