Gadis ini berbogel bantah syariah Islam di Mesir

ALIAA Magda Elmahdy, 22 buat heboh dengan berbogel lagi selepas membuat kerja laknat dengan berbogel di internet tahun lalu. Semakin hampir referendum perlembagaan Mesir yang sedianya dilaksanakan Sabtu (22/12/2012) hari ini, dia nekad melakukan protes dengan tanpa mengenakan apa-apa untuk menutup tubuhnya.

Dia sepenuhnya telanjang dan dia menulis slogan-slogan menolak syariah di tubuhnya, seperti "Kiamat Itu Adalah Mursi", "Tak Ada Agama", "Agama Itu Perhambaan", dan lain-lain lagi.

Magda Elmahdy melakukannya di Kedutaan Besar Kaherah di Stockholm, Sweden pada hari Khamis (20/12/2012). Padahal ketika itu, suhu di Stockholm sedang berada di bawah darjah sifar.
FOTO LAKNAT DI SINI
laknatkan lah ke atas mereka yang menentang kewujudan khilafah di Mesir dan Syria
Aliaa Magda Elmahdy 22, difoto sepenuhnya telanjang dan memegang bendera Mesir di luar kedutaan negaranya di Stockholm pada hari Khamis walaupun suhu di bawah sifar di ibu negara Sweden.

Magda Elmahdy sendiri tidak bersendirian. Dia ditemani oleh dua orang perempuan ahli organisasi feninis Sweden, Femen. Femen sendiri sudah dikenali sebagai aktivis perempuan telanjang dada dan penggunaan seks sebagai citra rasa mereka, demikian menurut Gulf News.

Jelas sekali, semua slogan yang dibawa oleh Magda Elmahdu menyerang Presiden Mesir Muhammad Mursi dan Islam.

Ini sebenarnya bukan pertama kali Elmahdy berbogel. Mahasiswi di American University of Cairo ini sebelumnya pada bulan Oktober 2011 mencatat gambar bogel dirinya di blognya untuk memprotes kebebasan bersuara di Mesir.

Comments

Anonymous said…
Ya Allah, Engkau laknatilah wanita ini n humbankan dia ke dalam panas siksa kubur secepat mungkin kerana menabur fitnah ke atas ugamaMu..ameeen
Anonymous said…
Pergi duduk tempat yang allah tak buat...
Anonymous said…
keluar dari bumi Allah inilah nak tau siapa kita. ini semua sama macam ameno yg bodo otak tarak.
Anonymous said…
Nak heran apa ini bangsa yg cetek islam atau bukan islam yg lagi besar ialah ulama islam yg berpahaman sekular di malaysia dah byk