Lagi filem baru hina Rasulullah muncul "The Innocent Prophet" dari Imran Firasat dan Terry Jones

Selepas filem laknat Innocence of muslim yang menghina Nabi Muhammad shallallahu 'alaihi wasallam ditentang hebat oleh umat Islam, kini filem ter baru yang menghina Nabi muncul lagi. Pada 07 Disember 2012, Kementerian Dalam Negeri Belgium meningkatkan status keselamatan menjadi tahap tiga, tahap kritikal adalah empat  akibat munculnya filem yang menghina Nabi.

Imran Firasat, orang Pakistan yang tinggal di Sepanyol, adalah orang yang memfilimkan cerita tersebut. "Innocence of Muslims adalah filem yang dihasilkan di Amerika Syarikat yang memberikan inspirasi umtuk membuat filem ini" kata Verasat.

Imran Firasat seorang pemuda Pakistan yang melepaskan keislamannya (Murtad) dan tinggal di Sepanyol diyakini menyokong permusuhan terhadap Islam di Sepayol. Dia mempunyai laman di internet yang khusus untuk menyerang Islam.
Cerita pemuda Pakistan ini bermula pada tahun 1998 kerana dia mempunyai hubungan yang tidak sah dengan wanita Indonesia yang bukan muslim dan dia ditangkap oleh pihak yang berwajib kerana negara asalnya (Pakistan) tidak membenarkan dia mempunyai hubungan dengan wanita bukan Islam.

Di penjara dia disiksa dan setelah dibebaskan dia berhijrah bersama rakannya ke Sepanyol. Kemudian kerana selembar kertas yang menyerang Islam, dia mendapat tempat dan perlindungan di Sepanyol oleh persatuan hak asasi manusia. 

Si murtad ini bersama kafirun Terry Jones akan buat sidang media berkenaan filem laknat tersebut 14 Disember 2012. Ya Allah, laknatlah mereka ini


Website kafir tersebut di sini 

MEDIA CONTACT:  352-371-2487 or 352-871-2680 (Stephanie Sapp) or info@standupamericanow.org
Terry Jones and Imran Firasat - Muhammad Movie Release and Press Conference
Madrid, Spain, December 14th, 2012
 
Stand Up America Now with Dr Terry Jones announces that Imran Farisat, Pakistani ex-Muslim of Mundo sin Islam, is our representative in Spain. We continue our efforts to raise an awareness of the dangers of Islam to Western Civilization, to send a very clear message to Islam that we will not be intimidated and we will not back down.
Stand Up America Now with Dr Terry Jones and Imran Farisat will hold a press conference and promotional event for the release of a movie about the life of the Prophet Muhammad.  The event will be held in Madrid, Spain on Friday December 14th.

Thank you,
Dr. Terry Jones
Stand Up America Now


Comments