Penjara-penjara di Israel penuh dengan Awang Hitam


"Israel" a.k.a yahudi zionis bertindak mengurangkan populasi penduduk kulit hitam. Menurut laporan media tempatan, kerajaan "Israel" telah menentukan ubat kawalan kelahiran berbahaya bagi perempuan untuk mengurangkan penduduk kulit hitam di Israel.

Pusat kesihatan di "Israel" memerlukan penggunaan kontrasepsi Depo Provera, sebagai kaedah jangka panjang untuk kawalan kelahiran bertujuan mengurangkan jumlah bayi kulit hitam.

Menurut sebuah laporan baru-baru ini, kira-kira 57 peratus pengguna Depo Provera di "Israel" adalah perempuan kulit hitam, sementara penduduk kulit hitam membentuk kurang dari dua peratus dari jumlah keseluruhan penduduk Israel.

Orang-orang kulit hitam sering kali menghadapi diskriminasi di Israel.

Randy Short dari Pusat Hak Asasi Manusia dan Keamanan Dignity di AS, memberitahu kepada Press TV, penjara-penjara di "Israel" penuh dengan orang-orang Afrika dan mereka mempunyai kem penjara tersendiri di Semenanjung Sinai.

Short memberi contoh Avigdor Lieberman sebagai Mantan Menteri Luar Negeri Israel. Dia adalah anggota yang sangat rasis di parlimen Israel yang begitu membenci orang kulit hitam.

Comments