MAGMA SEDANG MENGGELEGAK BAK AIR MENDIDIH DI BAWAH TANAH, TETAPI ORANG HIDUP DI ATASNYA DALAM KESELESAAN

Adalah menakjubkan bahawa terdapat magma panas yang menggelegak di bawah tanah, ia menggelegak dengan bisingnya. Maksud saya magma ini yang menggelegak seperti air dan kita mengadakan perbincangan diatasnya, sebahagian berlayar, ada yang menganjurkan majlis perkahwinan, ada yang menari di disko, ada yang tidur nyenyak, mereka semuanya sangat selesa. Adakah anda tahu bahawa kerak bumi adalah senipis kupasan kulit epal, ianya sebegitu nipis. 

Dan terdapat ruangan yang menakjubkan dan tambahan lagi dalam luasnya ruangan tersebut, kita sedang bergerak dengan kelajuan yang luar biasa. Bumi mungkin berlanggar dengan sesuatu bila-bila masa, sesuatu dapat menyerang kita bila-bila masa... ini tidak juga berlaku. Perkara ini sering terlepas. Misalnya, mereka berkata meteor telah muncul di langit dan kemudian mereka berkata ia akan tangen dengan Bumi, ianya akan tangen begitu, akan tangen begini, ia sentiasa akan menjadi tangen tetapi ia tidak akan berlanggar. Tetapi lintasan tangen begitu ini tidak akan berlaku dalam 2120. 

Ia tidak akan tangen begitu tetapi terhempas terus ke dalam bumi ini, ia akan menyerang, ia akan membuat lubang di bumi dan keluar dari arah sebelah lainnya, ia akan berputar keliling, berpusing balik sekali lagi dan datang menghempas dunia sekali lagi. Terdapat rujukan mengenai pertembungan kedua di dalam al-Quran. Bumi ini akan rebah selepas itu, bumi ini akan dibakar, bersama perlanggaran pertama akan ada gempa bumi besar-besaran di bumi dan kemudian dengan perlanggaran kedua bumi ini akan dibakar keseluruhannya. Biarlah mereka menulis begini untuk mereka yang akan hidup pada tahun 2120.

Comments