Olimpik 2012 : Agenda terakhir Dajjal Laknatullah?

Assalamu'alaikum w.b.t., selawat ke atas Nabi Junjungan Muhammad S.A.W. Sudah lame sangat saya tidak menulis di ruangan ini. Saya sebenarnya agak sibuk dengan kehidupan duniawi. Serta agak sibuk mencari ilmu-ilmu tentang kedatangan Dajjal. Artikel kali ini saya hendak menyampaikan mesej kepada para pembace mengenai siapa sebenarnya dajjal laknatullah dan sukan Olimpik London 2012. Memang penuh rahsia disembunyikan oleh ejen-ejen freemason ini mengenai majlis berprestij. 2012 sedia maklum kita tahu apabila disusun membentuk perkataan ZION atau zionis/yahudi. Di sini Yong membawa sedikit ilmu berguna kepada kalian untuk renungan bersama. Fikirlah dengan hati bukan dengan nafsu. Islam itu benar, Islam itu suci, Islam itu agung.

Dajjal adalah makhluk berakal, dari keturunan manusia.Beliau adalah antara manusia yang dipanjangkan umur sehingga akhir zaman.Tiidak ada 1 nabi pun yang diangkat rankingnya menjadi pangkat Rasul, melainkan mereka ditugaskan untuk memberi amaran kepada umat bimbingannya tentang bahaya fitnah Dajjal.Tapi sayang seribu kali sayang.Daripada 313 Rasul yang diturunkan kepada makhluk manusia, dan daripada kesemua tamadun2 25 Rasul yang anda hafal, Dajjal tidak berjaya pun muncul di zaman2 Nabi itu.
1000 juta kali malang untuk kita, kitalah satu2 umat yang sedang berhadapan dengan kebakalan munculnya Dajjal tak lama aje lagi..Nabi pernah berpesan pada kita melalui salah 1 rekod hadis sahihnya yang berbunyi:

[...sekiranya Dajjal muncul di tengah2 kalian, maka akulah menjadi penyelamat kamu semua, dan...sekiranya Dajjal muncul selepas kemangkatan ku, setiap diri adalah penjaga diri masing2]

Tuan,puan,...
anda semua hari ini "benar2" berada di tengah2 ambang kemunculan Al-Masih Dajjal, kerana semua sistem2 Dajjal yang dibangunkan di seluruh daerah pada setiap negeri pada setiap negara di setiap benua di planet bumi ini, telah dibangunkan dengan pengaruh teknologi Yakjuj & Makjuj yang diendorsekan oleh Al-Masih Dajjal, yang telah dilaksanakan dengan teraur lagi teliti, oleh freemason & ilmuninati, melalui mesej2 sulit selepas aktiviti ritual karbala..

Bayang2 kehadiran Al-Masih Dajjal:
- keringnya tasik galilee
- manusia lupa tentang kemunculannya
- patung singa
- filem2 keluaran Warner Bross
- The Lord of The Rings (penuh dengan mesej)
- Two Towers (1 dah hancur 1 ada di Nusantara)
- nama "Atlan"
- Menara Jamrah (kecuali di Mekah)
- Lantai Kuda Belang
- Lambang 1 Mata
- Sukan Olimpik 2012 (London)

Nota Penting:
Sukan Olimpik 2012, adalah Fasa Terakhir, sesi pengenalan kepada seluruh dunia, oleh kuncu2 Al-Masih Dajjal, sebelum Israel melancarkan perang terakhirnya, untuk meluaskan saiznya sekarang, kepada bersaiz dari Laut Merah di Terusan Suez sehingga memanjang ke Sungai Tigris (Iran) topik ini akan kami ulaskan di siri akan datang.
Elakkan diri anda berada di Eropah sepanjang tahun 2012 kerana itulah tahun pelancaran & perasmian detik2 terakhir Dajjal akan menampak fizikalnya,bayang2 nya ???
Lihat maskot Sukan Olimpik 2012.

Ingat ye...
belum ade sesiapa lagi dari Nusantara yang menceritakan ini, sila take nota, dan bagi masa membuktikannya.
untuk membuktinya ???harga emas akan naik mendadak.Nilai mata wang US akan menjunam jatuh,sekarang pun dah nampak.

Kesimpulannya.
Al-Masih Dajjal itu seorang manusia.
Dia sememangnya telah dibutakan matanya.
Fizikalnya sememangnya bermata 1.
Dan simboliknya juga.
para pengikut2nya telah membayangkannya dengan simbol 1 pada banyak alat2 di dunia ini,
contohnya : matawang USD, patung2 mainan


Dajjal Bermata 1 bukan kiasan !!!
Beliau benar2 bermata 1...


Tips:
Dajjal dikenali dari kalangan bani Ishak
dengan nama SAM.
- pernah dengar negara Uncle Sam ?
- pernah dengar Mr. Sam (Lord of the ring) ?
- pernah dengar Sam (Transformer) ?
- pernah dengar Sam (King Kong)

Sam adalah watak penyelamat.
Dajjal akan muncul di khalayak ramai ketika penduduk dunia dalam keadaan huru-hara, ini akan dicetuskan oleh Israel "tak lama aje lagi" dan beliau akan menawarkan diri sebagai sang penyelamat, dengan penuh segak bergaya dan kemas.Sedangkan,Imam Mahdi yang berpakain seperti Nabi, berpakaian Sunnah akan dilabelkan sebagai penjenayah, dicop sebagai terrorrist !!! ini adalah hakikat dan anda dapat bayangkan kebenaranya bukan ???

Islam akan kembali kepada asing, seperti asingnya Islam pada awal kemunculannya di tengah2 tamadun Arab yang kuat maksiat..begitu jugaklah nasib Islam "tak lama aje lagi"
Percaya atau tidak ?
Anda wajib menelannya.Didiklah anak2 anda mengenali sifat2 sahabat Nabi.

sumber facebook teambongkar

Comments

Anonymous said…
baca sini sifat dajal ,menarik juga n3 blog ni http://walicahayakebijaksanaan.blogspot.com/2011_06_01_archive.html
gua said…
betol ke dajjal mmg bermata satu?melalui pembacaan dan pemahaman sy,dajjal bknlah bermata satu..dia lahir bermata dua spt kita..mata kanannye buta apabila die mengaku sbg tuhan..dlm hadis nabi,setiap mukmin samaada yg pandai membaca atau buta huruf akan dpt membaca tulisa 'kaf' 'fa' 'ro' di antara kedua matanye-dahi..so kalo dlm hadis ade dinyatakan di antara kedua matanye,mcm mane die leh tibe2 bermata satu???

Nabi SAW bersabda: Dia ialah seorang lelaki yang gemuk, berkulit merah, berambut kerinting, matanya buta sebelah dan mata tersebut seperti buah anggur yang masak -tidak bersinar-. ” (riwayat al-Bukhari, no: 3441)

Sabda baginda lagi: “Di antara dua matanya termaktub tulisan “kafir”. (riwayat al-Bukhari, no: 7131)
Unknown said…
mata 1 merujuk kepada kepercayyan freemason iaitu alll seing eye..disebabkan mereka mengetahui yg dajjal buta mata sebelah maka mereka menggelarnya mata 1..itulah maksud penulis sebenarnya..dajjal sudah pun muncul di zaman kita tetapi dia berselindung di balik wajah2 golongan elit yg memerintah yg berpakaian kot dan tie..dajjal sekarang memerintah di balik layar..tidak memerintah secara terangan lagi..belum diizinkan allah untuk menujukkan wajahnya yg sebenar..jadi kita dah pun hidup di zaman dajjal...waspadalah..jgn fikir dajjal tak muncul lg..
Unknown said…
saya nak mintak kebenaran untuk share dekat blog saye yew http://dyllaheppyz.blogspot.com/